SUKA BLOG INI?

Selasa, 26 Jun 2012

BILA KITA BERDOSA

Sekarang ni, baru aku sedar yang aku dah banyak buat salah kepada seseorang. Bila aku kenangkan semalam,menangis aku tak henti-henti.Hinga mataku sakit untuk memejamkan mata.

"Astaghfirullah.."


Aku terus bertaubat.Aku berdosa..Aku cuma fikirkan perasaan sendiri tanpa memikirkan orang lain.

Bagaimana aku mahu berhadapan dengan Allah sedangkan dosa aku terlalu banyak. Menyakiti hati orang lain, melakukan perkara yang terlarang.

Dan bersegeralah kamu kepada (mengerjakan amal-amal yang baik untuk mendapat) keampunan dari Tuhan kamu, dan (mendapat) Syurga yang bidangnya seluas segala langit dan bumi, yang disediakan bagi orang-orang yang bertaqwa"

Setiap orang tidak terlepas melakukan dosa.Seperti aku.Aku bukanlah manusia yang baik,bukanlah sahabat yang sejati dan sebagainya.

Dan aku yakin Allah akan mengampuni segala dosaku kerna Allah Maha Menerima Taubat.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Assalammualaikum.
Sesiapa sahaja dibenarkan untuk mengambil bahan ini tanpa meminta izin. Tinggalkan link blog anda untuk saya menziarahi blog anda.Semoga bermanfaat, sahabat.

Segala isi kandungan didalam blog ini boleh dikongsi oleh sesiapa sahaja-SYED MOHAMAD FIRDAUS